Komunikat dla osób, które miały stwierdzone PWZ po 11.07.2022r.

 

KOMUNIKAT
Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Chełmie

skierowany do pielęgniarek, pielęgniarzy, położnych,

którzy mieli stwierdzone Prawo Wykonywania zawodu po 12 lipca 2022r.
przez Okręgową Radę Pielęgniarek i Położnych w Chełmie


Szanowni Państwo,

W związku z wejściem w życie z dniem 4 stycznia 2024 roku Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 grudnia 2023r. w sprawie wzorów dokumentów: Prawo wykonywania zawodu pielęgniarki , Prawo wykonywania zawodu położnej, Ograniczone prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, Ograniczone prawo wykonywania zawodu położnej ( Dz. U. z 2024 r. poz. 16)
Uprzejmie informuję:

Że  zgodnie  z  ww.  rozporządzeniem  otrzymacie  Państwo  dokument wydany w postaci spersonalizowanej dwustronnej karty identyfikacyjnej, zawierającej elementy zabezpieczające przed przerobieniem, podrobieniem lub użyciem przez osobę nieuprawnioną.

Wydanie    karty    będzie  realizowane   przez   Okręgową   Izbę  Pielęgniarek   i Położnych w Chełmie po uprzednim dostarczeniu w formie elektronicznej  na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wizerunku twarzy pielęgniarki, pielęgniarza albo położnej zgodny z zasadami określonymi w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 roku o dowodach osobistych ( Dz. U. 2022r. poz. 671).

Zdjęcie musi spełniać następujące warunki wynikające z ww. ustawy tj.:

  • Rozdzielczość: minimum 492 x 633 piksele
  • Rozmiar: do 2,5 MB,
  • Rozszerzenie: jpg, jpeg, png.
  • Kompozycja: twarz skierowana w stronę obiektywu, białe tło
  • Fotografia o wymiarach 35 x 45 mm (szerokość x wysokość).

Nieprzekraczalny termin przesłania zdjęć 31.03.2024r.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt
z Okręgową Izbą Pielęgniarek i Położnych w Chełmie tel. 82 565 43 73