KOMUNIKAT DOTYCZĄCY FUNKCJONOWANIA OIPIP W CHEŁMIE
W CZASIE PANDEMII
Szanowni Państwo
Pielęgniarki, Pielęgniarze, Położne
W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz w trosce o zdrowie pracowników i Państwa, mając na uwadze działania prewencyjne w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się zakażenia koronawirusa SARS-CoV, od dnia 12 października 2020 r. do odwołania wprowadza się zmianę w organizacji bezpośredniej obsługi interesantów.
Obsługa interesantów OIPiP w Chełmie odbywać się będzie poprzez:
– pocztę tradycyjną,
– drogą e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,
– w przypadku konieczności osobistego stawiennictwa, po uprzednim kontakcie telefonicznym z zachowaniem zasad
Do Biura Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Chełmie należy dostarczać kompletne wnioski wraz z kopiami niezbędnych dokumentów.
Kserokopie dokumentów należy potwierdzić w następujący sposób: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem”, data i czytelny podpis.
Informujemy, iż nie ma możliwości skopiowania dokumentów na miejscu w Izbie.
Pracownicy Okręgowej Izby pozostają w dyspozycji w godzinach pracy biura Izby pod numerami telefonów:
Przewodnicząca – 511 183 307
Sekretariat – 82 565 43 73; 504 917 182
Rejestry, SMK, RPWDL – 82 565 43 73; 504 917 182
Przewodnicząca ORPiP w Chełmie
/-/ Izabella Chałaj