Informacja-kontakt z OIPiP

Email Drukuj PDF

 

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY FUNKCJONOWANIA OIPIP W CHEŁMIE
W CZASIE PANDEMII

Szanowni Państwo

Pielęgniarki, Pielęgniarze, Położne

W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz w trosce o zdrowie pracowników i Państwa, mając na uwadze działania prewencyjne w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się zakażenia koronawirusa SARS-CoV, od dnia 12 października 2020 r. do odwołania wprowadza się zmianę w organizacji bezpośredniej obsługi interesantów.

Obsługa interesantów OIPiP w Chełmie odbywać się będzie poprzez:

– pocztę tradycyjną,

– drogą e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,

– w przypadku konieczności osobistego stawiennictwa, po uprzednim kontakcie telefonicznym z zachowaniem zasad


Do Biura Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Chełmie należy dostarczać kompletne wnioski wraz z kopiami niezbędnych dokumentów.

Kserokopie dokumentów należy potwierdzić w następujący sposób: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem”, data i czytelny podpis.


Informujemy, iż nie ma możliwości skopiowania dokumentów na miejscu w Izbie.

Pracownicy Okręgowej Izby pozostają w dyspozycji w godzinach pracy biura Izby pod numerami telefonów:

Przewodnicząca – 511 183 307

Sekretariat – 82 565 43 73; 504 917 182

Rejestry, SMK, RPWDL – 82 565 43 73; 504 917 182


Przewodnicząca ORPiP w Chełmie

/-/ Izabella Chałaj